Γιαννούσης: «Με βοηθά πολύ ο Αμανατίδης, αποδίδει η νέα μου θέση στη Μηχανιώνα»

 



Η «αποκάλυψη» του Ποσειδώνα Μηχανιώνας ως τώρα είναι ο… πρώην δεξιός μπακ και νυν στράικερ, Γιάννης Γιαννούσης. 

Ο 19χρονος έδειξε άκρως δεκτικός στη μεγάλη αλλαγή της θέσης του, με πλήρη μεταστροφή σε καθήκοντα και προώθηση στο ρόλο του, πετυχαίνοντας δυο γκολ (και ένα τέρμα πέρυσι) και δίνοντας μια ασίστ, στο «4/4» των «ψαράδων». 

Ο νεαρός πολυσύνθετος παίκτης, που διανύει τη δεύτερη σεζόν του στον Ποσειδώνα (ήρθε πριν δυο καλοκαίρια από τον Μαραθώνα) και τραβά τα βλέμματα με την προσαρμοστικότητα και την ευελιξία του, δίνει τη δική του ξεχωριστή διάσταση στον soccerpractor, πλέκοντας το εγκώμιο του προπονητή του Γιώργου Αμανατίδη.

Αναλυτικά οι δηλώσεις Γιαννούση:

Για το αν υπάρχει μυστικό στο ξεπέταγμα της Μηχανιώνας, με το απόλυτο σε τέσσερις αγωνιστικές: «Υπάρχει και είναι η καλή προετοιμασία. Πήγαμε καλά στα φιλικά, έχουμε καλή προετοιμασία, ήμασταν έτοιμοι όταν έπρεπε. Απέδωσε ο σχεδιασμός, όλα βγήκαν βάσει πλάνου και προγραμματισμού ως τώρα. Μακάρι να υπάρξει διάρκεια και συνέχεια σε αυτή την καλή πορεία, γιατί είμαστε στην αρχή, είναι νωρίς. Πορευόμαστε πάντως βάσει σχεδίου, είναι σαφές».

Για τη μεγάλη αλλαγή στη θέση του: «Ακόμα δε την ξέρω τη θέση, για να είμαι ειλικρινής. Βέβαια, έβαλα δυο σερί γκολ στα τελευταία ματς. Απλώς παίζω ποδόσφαιρο και με βοηθά πολύ ο προπονητής, Γιώργος Αμανατίδης. Μου έδειξε πολλά. Προσπαθώ να βοηθώ, με στόχο να πηγαίνει καλά ο Ποσειδώνας, όπως κάνει και πρέπει να κάνει κάθε παίκτης, άσχετα με θέση και λεπτά συμμετοχής του. Ως τώρα δείχνει να αποδίδει αυτή η νέα θέση. Θα παλέψω για το καλύτερο, όπου μου ζητηθεί από το τεχνικό επιτελείο».

Για το επόμενο παιχνίδι, με την Καλλικράτεια: «Ο αντίπαλος είχε κρούσματα κορωνοϊού και τρεις αναβολές. Περιμένουμε να δούμε αν γίνει το παιχνίδι και πότε, ενώ στη συνέχεια μας περιμένει και το ρεπό μας. Αναπόφευκτα, τηρούμε στάση αναμονής».

Για τη δική του προσαρμογή στα νέα δεδομένα: «Προσωπικά βοηθήθηκα πολύ από τον γυμναστή, Νίκο Βλάχο, αλλά και τον ατζέντη μου, Αχιλλέα Χατζηνικολάου. Έκανα καλή προπόνηση πριν αρχίσει η προετοιμασία, ήμουν έτοιμος να βοηθήσω. Θα ήθελα φέτος να φανώ περισσότερο και εγώ και η ομάδα. Να αναδειχτούμε όλοι μαζί, ατομικά και ομαδικά. Φυσικά, και πέρυσι ήταν θετικό το ταμείο και το πρόσημο, ο τελικός απολογισμός. Τόσο για την ομάδα, που βγήκε δεύτερη, όσο και για εμένα, που έπαιξα πρώτη φορά σε εθνικές κατηγορίες και είχα ενεργό ρόλο».



Για το φετινό στόχο της Μηχανιώνας: «Οδηγός μας είναι ο δεύτερος γύρος πέρυσι, κάναμε πορεία πρωταθλητισμού, καλύπτοντας το κακό ξεκίνημα. Στόχος του Ποσειδώνα είναι να προπονείται για να κερδίζει. Είναι νωρίς να μιλάμε για πρωτάθλημα, επειδή είμαστε τώρα στην κορυφή. Μακάρι να συνεχίσουμε έτσι και θα δούμε που μπορούμε να φτάσουμε. Πρέπει να είμαστε καλά, υγιείς και χαρούμενοι, για να παίζουμε καλά και να νικάμε».

Για το αν του αρέσει η «μετάθεση» στην κορυφή της επίθεσης: «Η νέα θέση μου αρέσει, αλλά χρειάζομαι λίγο χρόνο ακόμα, να μάθω περισσότερα μυστικά της. Για να γίνω ο επιθετικός όπως τον φαντάζεται ο προπονητής. Έχω δίπλα μου έμπειρους και ποιοτικούς παίκτες, όπως οι Χαρίσης και Ξανθόπουλος. Θα τη βρούμε τη χημεία, δε θα χρειαστεί μεγάλη πίστωση χρόνου. Έχουμε άλλωστε καλή ομοιογένεια και συνοχή από πέρυσι, έμειναν πολλοί βασικοί στον κορμό. Δεν έχω κανένα πρόβλημα, όπου και να παίξω, είναι ξεκάθαρα θέμα προπονητή. Και από προηγούμενους προπονητές μου, έμαθα ότι πρέπει να ξέρεις να παίζεις όλες τις θέσεις, να είσαι ολοκληρωμένος, επιθετικά και αμυντικά. Χρήσιμος στην ομάδα και όχι μονοδιάστατος. Επ’ ευκαιρία, ήθελα να ευχαριστήσω τους κ.κ. Στράτο Βουτσακέλη και Στέλιο Ζιώγα, που τους είχα σε Μαραθώνα και Μέγα Αλέξανδρο αντίστοιχα και επίσης με έχουν βοηθήσει σημαντικά. Όσο για τον κ. Αμανατίδη, με δοκίμασε και σε άλλες θέσεις, όπως και με άλλα παιδιά, που δεν φάνηκε ως τώρα».



Για την πρώτη αντίδραση όταν ο Γιώργος Αμανατίδης του είπε «Παίξε επίθεση» και αν θεωρεί ότι έχει κάποιο μειονέκτημα ως φορ: «Πέρυσι ο προπονητής με ρώτησε αν μπορώ να παίξω επίθεση, με τους Σαρακηνούς εντός έδρας και του είπα ναι. Χάναμε, με δικό μου γκολ ισοφαρίσαμε 2-2 και εντέλει φτάσαμε στην ανατροπή και τη νίκη. Του είχε αποτυπωθεί αυτό από τότε. Έτσι, δεν μπορώ να πω ότι αιφνιδιάστηκα φέτος. Φέτος είχα και κάποια προβλήματα τραυματισμών. Είδε ο κόουτς ότι μπορώ να ανταποκριθώ, με την αποχώρηση του Ξόμπλιου, και μάλλον ευνόησαν οι συνθήκες, για να γίνει μόνιμη αυτή η αλλαγή θέσης. Στην καριέρα μου είχα παίξει κατά καιρούς επιθετικός, αλλά πολύ μικρός, όχι ιδιαίτερα. Δεν ήξερα καλά τη θέση. Οι προπονητές που προανέφερα με βοηθούσαν και μου μιλούσαν, μου έδιναν ευκαιρίες να δοκιμάσω και άλλες θέσεις. Νιώθω παραπάνω από… πολυθεσίτης (σ.σ. γέλια)! Μόνο τερματοφύλακας και εξτρέμ δεν έχω παίξει. Στον Ποσειδώνα είμαι κυρίως δεξί μπακ και επιθετικός. Ως δεξί μπακ είχα μάθει να παίζω διαφορετικά, πιο γρήγορα. Δεν μπορώ να πω ότι βλέπω κάποιο μεγάλο μείον σε μένα, ειδικά σωματικό. Ίσως την αντίληψη στο χώρο, τη θέση του σώματος σε διεκδικήσεις, το κράτημα μπάλας, στοιχεία που θα επιδιώξω να βελτιώσω».

Για τις προσωπικές του φιλοδοξίες: «Να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ. Μακάρι μια μέρα να φύγω στο εξωτερικό, μου αρέσει πολύ το αγγλικό πρωτάθλημα. Είναι ένα προσωπικός στοίχημα. Σίγουρα θα ήθελα να δοκιμάσω την τύχη μου σε επαγγελματικές κατηγορίες, είναι ένα βήμα παραπάνω».

 φωτο αρχείου από Φένια Χρηστίδου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περσίδης: “Ο σχεδιασμός της Δόξας Δράμας ήδη ξεκίνησε έτσι – Ευπρόσδεκτη κάθε βοήθεια”

Χανιώτη| Τέσσερις αποχωρήσεις – Ενσωματώθηκε ο Μουριέλ

Αποσύρεται στα 40 ο Σερραίος γκολκίπερ, Βαγγέλης Πίτκας – Ποιος ο νέος του ρόλος στη Χαλκιδική