Απόλλων Πόντου| Το μήνυμα του Κρις Ακένα για τη νέα «σελίδα» και το «ευχαριστώ» στον Μέγα Αλέξανδρο

 



Ένα από τα χειμερινά αποκτήματα του Απόλλωνα Πόντου ήταν ο Κρις Ακένα. 

Ο 21χρονος μεσοεπιθετικός από την Ουγκάντα, που έπαιζε στη Γ΄ Εθνική με τον Μέγα Αλέξανδρο Αγίας Μαρίνας και παλιότερα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με μήνυμά του στα social media, αναφέρθηκε στη νέα σελίδα στην καριέρα του: «Ακόμα ένα βήμα που γίνεται, ευτυχισμένος στο νέο σπίτι, με ελπίδες για το καλύτερο. Ευχαριστώ όσους συνέβαλαν στο να γίνει πραγματικότητα». 

Σε άλλη ανάρτησή του, ο νεαρός Αφρικανός ευχαρίστησε και την προηγούμενη ομάδα του, τον Μέγα Αλέξανδρο Αγίας Μαρίνας: «Ευχαριστώ τον Μέγα Αλέξανδρο Αγίας Μαρίνας που αποτέλεσε μέρος του ταξιδιού μου και εγώ μέλος της μεγάλης οικογένειάς τους. Ευχαριστώ τον πρόεδρο, τη διοίκηση, τους προπονητές και τους συμπαίκτες που είχα και ασφαλώς τους φιλάθλους. Ήμουν πολύ ευχαριστημένος εκεί, ένιωσα σαν στο σπίτι μου. Ήταν χαρά και τιμή να παίξω για τον Μέγα Αλέξανδρο Αγίας Μαρίνας. Έκανα τη σωστή επιλογή και παίρνω μαζί μου ωραίες και αξέχαστες αναμνήσεις, που θα με συνοδεύουν στο υπόλοιπο της ζωής μου».





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περσίδης: “Ο σχεδιασμός της Δόξας Δράμας ήδη ξεκίνησε έτσι – Ευπρόσδεκτη κάθε βοήθεια”

Χανιώτη| Τέσσερις αποχωρήσεις – Ενσωματώθηκε ο Μουριέλ

Αποσύρεται στα 40 ο Σερραίος γκολκίπερ, Βαγγέλης Πίτκας – Ποιος ο νέος του ρόλος στη Χαλκιδική