Πανσερραϊκός| Δηλώσεις του νεαρού φορ, Δημήτρη Θεοδωρίδη, που συνδύασε ντεμπούτο με νίκη και γκολ (vid)

 



Ιδανικό θεωρείται το ντεμπούτο του Δημήτρη Θεοδωρίδη, όχι μόνο με τα κόκκινα του Πανσερραϊκού. 

Ο νεαρός επιθετικός, που εντάχθηκε στο φινάλε των μεταγραφών στα “λιοντάρια” και έχει παίξει και σε ΑΟ Καρδίας, ακαδημίες Ολυμπιακού και Κ19 Αστέρα Τρίπολης (μέχρι πρότινος), αυξάνει τις επιλογές στην ήδη ισχυρή γραμμή κρούσης των Σερραίων (Πράντο, Ολαϊτάν, Γκούρτσας, Παπαβασιλείου κ.α.), ενώ πέτυχε το τρίτο γκολ στην πρόσφατη νίκη με 3-0 στην Κατερίνη επί του Απόλλωνα Πόντου, τη Μ. Τετάρτη, ερχόμενος από τον πάγκο και κάνοντας συνολικά πρεμιέρα στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο.

Ο Θεοδωρίδης μίλησε στο επίσημο κανάλι του Πανσερραϊκού, τονίζοντας:

Είμαι χαρούμενος για την πρώτη επαγγελματική μου εμφάνιση. Πήγε αρκετά καλά, πέτυχα και το γκολ στο τέλος και εξασφαλίσαμε τη νίκη. Αφιέρωσα το γκολ στον πατέρα μου, που με προπονεί από μικρό και είχε τα γενέθλιά του. Έχουμε δυνατή ομάδα, είμαστε στην κορυφή και είμαι σίγουρος πως κοιτάμε άνοδο. Καθυστέρησα λίγο να πάρω την ευκαιρία μου, ήρθε στο 7ο-8ο, αλλά ο λόγος ήταν οτι άργησα να ενταχθώ στην ομάδα. Ηρθε η ώρα και με βοήθησαν πολύ οι συμπαίκτες μου, με εμψύχωσαν και μου μίλησαν και νομίζω οτι εκμεταλλεύτηκα την ευκαιρία. Έχουμε πολύ καλό κλίμα. Ο προπονητής με βοηθά, με καθοδηγεί και ελπίζω να μου δώσει και άλλες ευκαιρίες”.

Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις του νεαρού επιθετικού


Δείτε επίσης τα βίντεο με τις τοποθετήσεις του προπονητή Πέτρου Στοϊλα και του μεσοαμυντικού, Θεοχάρη Ψάλτη, ο οποίος επίσης σκόραρε (όπως ο Θεοδωρίδης)




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περσίδης: “Ο σχεδιασμός της Δόξας Δράμας ήδη ξεκίνησε έτσι – Ευπρόσδεκτη κάθε βοήθεια”

Χανιώτη| Τέσσερις αποχωρήσεις – Ενσωματώθηκε ο Μουριέλ

Αποσύρεται στα 40 ο Σερραίος γκολκίπερ, Βαγγέλης Πίτκας – Ποιος ο νέος του ρόλος στη Χαλκιδική