Δόξα Δράμας| Το διαδικτυακό “αντίο” του Γκανέζου Στέφεν Χάμοντ, μετά από μια επιτυχημένη διετία (pic)

 



Παρελθόν για τη Δόξα Δράμας αποτελεί ο Στέφεν Χάμοντ, ο Γκανέζος μέσος που πρόσφερε πολλά για μια διετία. 

Με διαδικτυακή ανάρτηση στα αγγλικά, στον προσωπικό λογαριασμό του στα social media, ο Αφρικανός κάνει τον απολογισμό του και ευχαριστεί τους “Μαυραετούς”.



Δείτε την ελεύθερη μετάφραση για το αποχαιρετιστήριο μήνυμα του Χάμοντ:



ΔΟΞΑ ΔΡΑΜΑΣ έτσι με κεφαλαία. Χωρίς αμφιβολία, είναι η λέξη που δίνει νόημα στον διάστημα που πέρασα στη ΔΟΞΑ. Ευχαριστώ όσους ποντάρουν σε μένα και μου έδωσαν την ευκαιρία να παίξω σε ένα σύλλογο με τέτοια ιστορία και φυσικά μου άλλαξαν τη ζωή. Θα είμαι πάντα αιώνια ευγνώμων. Ευχαριστώ τους δύο προπονητές με τους οποίους έζησα αυτή την εμπειρία, χωρίς αμφιβολία γίνομαι καλύτερος ποδοσφαιριστής και πάνω απ ' όλα εκπληρώνοντας όνειρα που είχα από την παιδική ηλικία χάρη στην εμπιστοσύνη τους. Ευχαριστώ όλους τους συμπαίκτες με τους οποίους έχω μοιραστεί τα αποδυτήρια αυτά τα δυο χρόνια, που μοιραστήκαμε τόσες πολλές επιτυχίες και όμορφες στιγμές που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Την ενότητα που είχαμε στην ομάδα στα αποδυτήρια είναι δύσκολο να την εξηγήσεις. Συνάντησα εκπληκτικούς ανθρώπους, που θα μείνουν στη ζωή μου για πάντα. Ευχαριστώ όλους τους εργαζόμενους στο κλαμπ που έκαναν την καθημερινότητα τόσο εύκολη και βοήθησαν αμέτρητες φορές εμένα και την οικογένειά μου. Ευχαριστώ τους οπαδούς, έχω νιώσει πολλή αγάπη από την πρώτη μέρα μέχρι την τελευταία, είναι δύσκολο να εξηγήσω τα αισθήματα που βίωσα κάθε φορά που έχω παίξει στο γήπεδο της Δόξας, έχουμε ζήσει μαγικές νύχτες μαζί. Δεν είναι δυνατόν να συνοψίσω όλα όσα έχω βιώσει και νιώσει αυτά τα χρόνια. Έφτασα με δύο βαλίτσες και φεύγω έχοντας σχηματίσει την καλύτερη οικογένεια του κόσμου. Ελπίζω μόνο να ήμουν άξιος της “ασπίδας” μου, πάλεψα κάθε λεπτό σαν να ήταν το τελευταίο μου. Και πάνω απ ' όλα ελπίζω να με θυμούνται σαν καλό άνθρωπο, που μου μετέδωσαν οι γονείς μου από μικρό. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.# HAMMOND4 “.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟ


Ο Στέφεν Χάμοντ συμφώνησε να συνεχίσει την καριέρα του στον Λεβαδειακό. 


*Τη Δευτέρα ξεκινά η προετοιμασία για την ομάδα του Μάκη Κατσαβάκη. Σύντομα αναμένεται να οριστικοποιηθούν αρκετές μεταγραφές. Μεταξύ άλλων στο προσκήνιο με πολλές αξιώσεις παραμένουν τα ονόματα των Β. Παπαδόπουλου, Ελέζι, Συλλέκτη, Γιαννούση, αλλά και παικτών από τον Αγροτικό Αστέρα. 
Την ίδια στιγμή, τελευταίες πληροφορίες θέλουν να μην προχωρά τελικά για τη Δόξα η περίπτωση του νεαρού Δραμινού μεσοαμυντικού, Θόδωρου Σιδηρόπουλου, που έπαιζε στον Αετό Οφρυνίου και παλιότερα στη Δόξα Πετρούσας. Μάλιστα, πηγές από το Οφρύνιο τον θέλουν να συζητά με άλλη ομάδα Β΄ Εθνικής, ενδεχομένως τον Πανσερραϊκό. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περσίδης: “Ο σχεδιασμός της Δόξας Δράμας ήδη ξεκίνησε έτσι – Ευπρόσδεκτη κάθε βοήθεια”

Χανιώτη| Τέσσερις αποχωρήσεις – Ενσωματώθηκε ο Μουριέλ

Αποσύρεται στα 40 ο Σερραίος γκολκίπερ, Βαγγέλης Πίτκας – Ποιος ο νέος του ρόλος στη Χαλκιδική