Δόξα Δράμας| “Αντίο” Άρη Ιορδανίδη – Οδεύει προς Γερμανία

 


Αποχαιρετά τη Δόξα Δράμας ο Άρης Ιορδανίδης, ακολουθώντας τα... χνάρια των Κολιοφούκα και Φραγκούλη στην έξοδο. 



Ο 19χρονος Δραμινός αριστερός μπακ-χαφ-εξτρέμ ήταν στην πρώτη ομάδα των “Μαυραετών” από το καλοκαίρι του 2021 και είναι... γέννημα θρέμμα τους (είχε σύντομο πέρασμα πριν την προώθησή του στην πρώτη ομάδα από τον Πανδραμαϊκό).



Μετά απο πολλά χρόνια ήρθε η στιγμή να αποχαιρετήσω την ομάδα της καρδιάς μου. Ευχαριστώ πολύ όσους ήταν δίπλα μου και με βοήθησαν όλα αυτά τα χρόνια, υπηρέτησα την ομάδα απο μικρό παιδί και πάντα έδινα τον καλύτερο μου εαυτό κάτι που εκτίμησε ο κόσμος της ομάδας και τον ευχαριστώ πολύ για την στηρίξω του στο πρόσωπο μου. Ελπίζω να φτάσει η ομάδα εκεί που της αξίζει γιατί πραγματικά η ιστορία της είναι τεράστια. Τιμή μου !! Σας ευχαριστώ όλους” ανέφερε διαδικτυακά ο Άρης Ιορδανίδης στο αποχαιρετιστήριο μήνυμά του. 

Ο νεαρός Δραμινός για τον προσεχή χρόνο τουλάχιστον “μετακομίζει” στη Γερμανία και όλα δείχνουν οτι εκεί θα επιλέξει τον επόμενο σταθμό στην καριέρα του, τουλάχιστον σε πρώτη φάση (ίσως σε σύλλογο σε περιοχές Νυρεμβέργης ή Λειψίας, έχοντας ήδη τις πρώτες επαφές).


φωτο Χριστίνα Γεωργιάδου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Χανιώτη| Τέσσερις αποχωρήσεις – Ενσωματώθηκε ο Μουριέλ

Αποσύρεται στα 40 ο Σερραίος γκολκίπερ, Βαγγέλης Πίτκας – Ποιος ο νέος του ρόλος στη Χαλκιδική

Κεραυνός Αγγελοχωρίου| Δεν “κατεβαίνει” στο Κύπελλο με Κρύα Βρύση σήμερα, οιωνός οριστικού φινάλε